Vážení zákazníci,

s ohledem na aktuální situaci Vám přinášíme stručné informace o fungování našeho e-shopu Dermitage.

PROVOZ E-SHOPU A PRODEJNY:
  1. Jsme v plném provozu. Náš e-shop funguje BEZ OMEZENÍ. Rovněž umožňujeme osobní odběry na naší provozovně.
  2. Osobní odběry jsou možné v Po – Pá mezi 9:00 – 17:00 (kontaktujte nás na tel. 603 163 330). Při vstupu mějte prosím roušku a dodržujte rozestup 2 metry.
  3. Změna způsobu dodání objednávky je možná. Pokud u nás máte objednávku k osobnímu odběru a nemůžete se k nám dostavit, kontaktujte nás a zajistíme Vám doručení balíčku na adresu. Postup vysvětlíme níže.
  4. Způsob platby objednávek: Pokud si objednáte doručení na adresu, lze platit bankovním převodem nebo prostřednictvím GoPay. Při osobním odběru můžete platit hotově nebo platební kartou.
NEHODÍ SE VÁM OSOBNÍ ODBĚR? NEVADÍ, BALÍČEK DORUČÍME!

Objednali jste si v našem e-shopu, ale nemůžete si přijít zboží vyzvednout? Nevadí, můžeme Vám balíček zaslat. Kontaktujte nás a domluvíme se.

Jak postupovat:

  1. V e-shopu si do košíku přidejte produkt Změna dopravného (cena 120 Kč).
  2. Zvolte platbu přes GoPay nebo převodem a jako způsob doručení osobní odběr. Po připsání částky na náš bankovní účet Vám balíček odešleme.

V případě dotazů nebo potíží nás kontaktujte na e-mailové adrese obchod@dermitage.cz nebo na tel. 603 163 330.

Přejeme Vám pevné zdraví a děkujeme za Vaši přízeň.